Succesvolle BeursVloer bij Bierderij Waterland

25 november 2019

Een mooie opkomst van meer dan 30 bedrijven en 30 maatschappelijke organisaties leverde weer een mooi handelsresultaat op de BeursVloer bij Bierderij Waterland.

In één uur tijd zijn er maar liefst 90 verbindingen gelegd tussen de partijen met een maatschappelijk waarden van bijna 70.000,- euro.

De matches varieerden enorm. Sociaal Cultureel Centrum De Bolder uit Monnickendam maakte de bedrijven warm met de grote pot zelfgebakken koekjes en was uit op hout voor de timmerclub van kinderen, iemand die hen hielp met de website en een bedrijf dat wilde zorgdragen voor de shirts met logo. De matches werden gelegd met respectievelijk Leguit en Roos, Branding New en Van ’t Hek. De folklore dansgroep vond Rodi Media voor hulp bij promotie, en de Vereniging Historisch Purmerend kreeg het rond met Maria Slaman van Moxie Film die een documentaire voor de vereniging gaat maken. Slaman had verschillende aanvragen maar wachtte op datgene ‘waarvan ze kippenvel kreeg’. Een mini-documentaire kost haar al snel drie dagen dus ze was zorgvuldig in haar keuze. “Ik wilde een vereniging helpen die niet alleen een goede activiteit heeft maar ook een boodschap wil uitdragen. Wat betreft VHP gaat het over het feit dat er nog zo weinig over is van wat er was, en dat we moeten koesteren wat er nog is. Het gaat om verbinding met elkaar.” (Bron: Rodi Media)

Zoeken

Het laatste nieuws

Lucien van Aalzum nieuwe manager

Met enthousiasme informeren wij je dat Lucien van Aalzum vanaf vandaag de nieuwe manager is van de Waterlandse Uitdaging. Lucien

Scroll naar boven