Ondersteuning/advies bij PR communicatie en fondsenwerving.

Match BOP Beursvloer 1

Buzzpartners verzorgt een workshop Socia Media zodat Stichting Huis aan het Water zichzelf beter en frequenter kan presenteren. Waarde match: 350,00 euro.

Tegenprestatie: Vermelding BuzzPartners op Facebook. Gebruikmaken van de locatie van Stichting Huis aan het Water voor een beleidsdag, personeelsuitje of vergadering. Waarde tegenprestatie: 250,00 euro


Match BOP Beursvloer 2

Rabobank Waterland en Omstreken organiseert een belmiddag met collega’s om sponsoren te werven. Waarde match: 400 euro.

Tegenprestatie: een diner en bottertocht met hapjes en drankjes. Waarde tegenprestatie: 400 euro


Match BOP Beursvloer 3

Heeres Assurantiën denkt mee met het organiseren van een zeilnetwerk. Waarde match: 200 euro.

Tegenprestatie: vermelding op Facebook en een boottocht. Waarde tegenprestatie: 175 euro

——————————————–

Inmiddels bezoeken 120 mensen per week Huis aan het Water. Huis aan het Water is geheel afhankelijk van fondsen, particulieren giften, vrienden van de stichting , sponsoractiviteiten en wat huur inkomsten. 1 mei 2018 vieren wij ons jubileum. Onder het motto “Wie helpt ons de volgende vijf jaar verder” willen wij twee grote sponsoractiviteiten organiseren , een zeilwedstrijd en een wedstrijd fundraising. Wij zouden graag hulp hebben bij het organiseren van deze activiteiten, en/of bedrijven/mensen die bereid zijn hun netwerk in te zetten om mee te doen aan de sponsoractiviteiten. Ons kunnen helpen met een goede pr en communicatie campagne rond de sponsoractiviteiten

Scroll naar top